Deep Clue Sp. z o. o.

 

 

 

Branża:

IT/ICT

 

Opis pomysłu:

Analiza dużej bazy danych tj. konwersacji z klientem pod względem jego emocji (pozytywnych, neutralnych, negatywnych). Automatyzacja kategoryzacji odbiorców według emocji daje szereg możliwości w zarządzaniu relacjami z klientem np. rozwiązuje problem oceny satysfakcji klienta z produktu oferowanego przez firmę. Automatyzacja ta daje szanse na szybkie wyłapanie niezadowolonych klientów i przyjrzeniu się ich problemowi. Jest to innowacyjność produktowa i opiera się na dostarczeniu prostego, konfigurowalnego w 30 sekund rozwiązania w formie aplikacji mobilnej do analizy maila firmowego. Aplikacja poprzez notyfikacje PUSH informuje o wyłapaniu klienta z negatywnymi emocjami, dzięki czemu firma może zapobiec np. wystawieniu negatywnego komentarza w mediach społecznościowych, poprzez szybkie zidentyfikowanie i rozwiązanie problemu klienta. Na obecnym etapie potrzebujemy wsparcia merytorycznego w zakresie budowania działu sprzedaży oraz wsparcia inwestycyjnego w zakresie kosztów związanych ze sprzedażą produktu.

 

Zespół:

Krzysztof Guz

Prezes Zarządu / Programista

Patryk Grajewski
Członek Zarządu/Programista

Kontakt :

Deep Clue Sp. z o. o.

www.deepclue.eu